Monday 2 May 2011

Awalan

Di awalan pencipataan blog ini ! Spender nmpak begituu bodoh sekali wehh , sbb ta tauu ape2 kot ! ahahha, tapii org katee kalau ta tau uhh boleh blaja kann , smpai bila nak ta tau jee. Ini merupakan blog yg kedua mungkin :) blog yg ptame uh , pegi meninggal ahh ! ahaha , maklumlah , blog itu pon dibikin gara2 sapee tahh ! ahahhaahaha :) ape motif aku wat blog ni pong aku ta tau ohh . mungkin si becok ingin meluahkan segala perasaan dan becok2 sbnyk mungkin dlm ini blog laaa :)
Haihhhh ! Sngt kelihatan kebodohan aku dalam penulisan blog, dan proses
pembikinan nyee :( aku ta tau pape weeh ! sumpah bodoh kann si spender neyh . haihh ..
Ta kesah ahh pape pong korg na ckap , Ini blog , blog aku , privacy aku :) tedaa follower lagii bgos :) tedaa yg gedik na mngkritik kann !! :) heeeee

So. lets start the story spender ! :)

No comments:

Post a Comment