Wednesday 18 May 2011

Mohamad alif bin sulaiman :)

Deyyy !!! Mohamad Alif bin sulaiman atau lebih dikenali dgn BENT SPENDER MERAH :)
die neyhh ?? humm aku ta tau chanee lahh leh knal ngn die :) ahhahahaa 
knal die pon sbb die cple ngn kawan kami dulu kala si QIELA :) 
tapii skrg kamii ta kwan sngt dahh ngn pompuann uh , sbb die wat hall lahh :) ahhahhaha 
Bent ??? humm die neyh sengal gilaa vavi :p ahhaha 1st meet kamii mmg terbaik ahh .
sbb katenye " aku malu " skalii bilee jmpee haaa , mmg becok tak terkata sehh mulut die ;0
sngt bising smpai ta reti diam lngsung dahh , ahhahhahha , die jmpe 1st pon dah cite macam2 at kamii , 1st meet kami di KITARO lahh kan kan kan :) die baruu smpai darii JB and die dtg smata2 kerana MISS MAY I , skali hah amik kau , cancel , mmg FCUK gilaa ahh kan , sian kat die ohh , dah ahh die tgh tedaa duit , die dtg jugak sbb MISS MAY I , then jadii gini lakk mmg sucks gilaa ahh kan , sian gilaa kat die ohh .. hummm , and dat day die dtg , die ikott kamii ke kolej , sumee tgk diee pelik jee , maklumlahh , dgn pierce diee penuh kat muka uhh !! ahhaha :p yang paling best , EXGF diee si qiela uhh nmpak die ngn kami , mmg tanak pelik lak pompuan gilaa uh nmpak kami berkawan , ahhahha :p tapii bent bilaa nmpak qiela kemain agy haa , aku tau die renduu qiela sbnanye , tapii die tanak cakap :) 
hehhe , bent2 , esok nyee uhh die dtg lpak kat umah kami , pehh mulot diee bapak becok uhh dtg umahh  ahhaha , kalau boleh die nak bagi satu apartment neh tau die ade kat umah kitorg , then die main teka teki lahh ape bagai . aku nak tidoo pon ta boleh , bapak memekak mulot die , ahaha , tapi sumpahh renduu gila moment uhh ohh , tah bila lahh kami dapat jmpe smula kan kan :) 
aku ingt lagi teka teki paling bodoh yg die bagi yg wat kamii gelak bagai nak mampos , macam nak mati gelak  ohhh , katenye 
" dalam bnyk2 binatang , binatang ape yg mate merah , jalan mengundur ke blakang , badan hijau , mase jalan uh die tnggal taik
and nak tau akk ape jawapan die ? jawapan die UBAT NYAMUK !! bapak bodoh kann ? ahhaa 
mona jawab ketam , then die kate , celah mana ketam masuk askar ! ituu bodoh , kami mmg ta pnah lupa moment uhh ohh , haisyhh . gilaa lahh bent neyh :) 

Die bnyk ohh citer hal die kat kami2 , mula2 die ngn gf die choa :) then ngan kitty gorgeous lakk , then now bent chitty :) haisyh , die neyh sukee sngt cple ngn org yang pelik2 ohh , die cple ngn choa mmg atas dasar cinta , mmg die syg gilaa kat choa uh , tapi nak wat chane maybe they r not meant to be together kan kan kan :) choa nice jee , baik sesuai ngn bent , but now choa pon dah ade BF lain , si firdaus hasmi :) 
Then bent cple lahh ngn kitty gorgeous, motif bent cple ngn die hanyalah kerana kitty menaruh harapan kat die , bukan sbb cinta or watsoever , kitty nmpk fake gilaa :) ahhahaha , tapii dah maybe bent sukee kan nak wat chne . kitty stay at tampin , bapak tmpat kmpung gilaa ;) hehhehe .. nmow bent pon break dah ngn die ;) 
afta break ngn kitty , die smbung balik ngn choa , then mereka masih ade bnyk gila selisih faham , last2 break again wat kali ke dua nye :( siann bent , sedeh2 die ngaduu kat akuu . 
afta lahh die break ngn choa , ttbe aku tgk status die ngn bent chitty lakk , haa , yg neyh die ta citee kat aku plak , ttbe dah naik status , BONGOK punya bent , aku lempang muka kau bila jmpe naty dohh !! nyirapp . ahhahha :) tapi aritu die kol die ade terangkan gak ahh , katenye , cple pon lbh kurang kitty , cple sbb budak pompuan uh mwnaruh harapan at die . BODOH nye bent nyh satu je , terlalu baik , terlalu snang pcaya kat org , pastuu die sendiri yg sakitt :P humm , bent2 ! haisss , ehh aku syg kauu dohh bent .. 
aku dgn mona sakit hati gilaa bila bukak wall qiela ade name kau bent !! kau kata kau ta suke diee dahh . tapiii . haaa , hampehh siott !! lempang kang tau ahh , haisyhhh . bent neyh mmg sengal ahh .
wehh ! sumpah aku renduu kauu gilaa wehh !! dtg ohh KL cepat2 ehh ehh ehh :) aku ngn mona tggu kauu tauu :p muah muah muah :0 demikian lahh cerita si bent spender merah !! eh eh eh . 
japp ! dah citer2 , mana muka kauu ehh bent ? mana mana ?? ahahhahha

haaaa !! neyh lahh bent spender merah :)
Si buah hatii aku yg macam bangang !! ahaha , gilaa lah kau bent , aku hope kau dapat GF yg better k :) 
TC haaaa !! :) 


1 comment: