Monday 2 May 2011

becok becok saya :)

Perlukah aku membecokkan diri aku dalam blog ini ??
pentingkah kebecokan aku dalam blog ini ??
kebecokan aku bakal mmbawa kemusnahan pade yg lain.
aku kene diam jaa kot ! baru lahh yang lain bahagiaa .
ahahhahhaha ! in this life, sngt bnyk kemasalahan yg aku nak kene hadap ! 
aku naik semakk lah ngn sumee ni, tapii na wat chne , dah mmg ni dugaan yg diatas bg kat aku kann .
aku strong je ahh hadap sume neyh , ayat aku cam kimak kan ! hahahaha :P 
kenapakah kahrusan keakuan yg kena sumee nehh ??
Orang lain lahh bagi pulakk :) asikk aku jee , pong lemah jugakk wehh . haihh.
hummm . tidak perlu lah rasenye aku nak mmbecokkan mulot aku lagii dlm neyh , buang mase jaa weehh ! haihhh . baik aku tidonnn :) hahahaha :p 
slamat malam blog si spender :)


No comments:

Post a Comment