Monday 2 May 2011

kebabiann akuu !

Aku pegi gatal2 bukak profile die ! haaaa kau , skali default nyee .. 
haihh , sentap hati makk nakk ! tapii !! 
makk terima jee sbb mak tauu GF diee kann :) 
n the thing is , dat place is dekat org kawen ! n mase aku KOL die, katenye die nk ke org kawen , 
but die ta mention yg die pegi dgn "Z" .
katenye bersama family , adekah aku yg salah atau mmg aku ditipuu ???
MOTIF tipuu ?? jujur sudah en en en . 
ta marah dee aku kat kau ! cumee jeless skit jaa . ahahahhaha .. 
tapii ! tidak mngapa , aku takesah lahh , bnda2 kecik neyh ?? alaaa . matikan air sudah ! 
pegi meninggall lahh kan .
aku tau uh aku ni ta sehebat die . aku neyh kimak , bodoh , babi, bangang , sengal n sgalanya laaa :)
aku takesah pong bila org na start memainkan aku, pe de hall lahh , skali kau wat aku .
aku wat ahh kau 10000000000000000 kali balik kann .
tapi dipikir balik , syg aku kat kau mmg , wat aku ta boleh wt sumee uh kott ! mngkin itu lbh pntg .
kbahagiaan kau kan :)
so , be happy lahh "MF" 
aku sngt sygkan kau 

No comments:

Post a Comment