Tuesday 3 May 2011

kekasih baru ???? hahahhaha lakonan !!

SHAHRUL AMIN <3
Woot woot ! kami knal ta lame , baru jee lagii .
tapi sbb prangai die yg mcm kimak , wat aku boleh ngam ngn die !
ahahhaha :p own own . aku pon ta tau mcm mane kite bolai rapat dohh .
kau dah ahh gila , org kedah lak uhh , tanak kelaka lak kalau aku dgr kau ckap kedah !! ahahhaha .
muka mat salleh abis ! ttbe cakap kedah . mmg kelakau .
Aku syg kau kot own , walaupong kitee mmg kwan baru lagi , tapi gila kau kadangg2 uh wat aku renduu 
kat kauu dohh , aahahhahhaa :p ntah knpe kau boleh muncul dalam hidup aku .
aku pon ta tau , ney sumee salah FB ahh neyh ! ahhahaha :)
own seorang yang suke loya burok , mengarut2 bnda yg ta sepatot nye ..
GILA babi ohh die neyh , die salu bising kat wall die tah ape2 , tapi aku sukee bila update pasal buntot die .
aahaajhahahahha ! own ade kurap :) geli mak nok ! ahaha :p
aku ta jmpe2 kau lagi kan si tnggi , tah bila uhh kite dapat jmpe , taun dpan agaknye uhh :) 
ahaha , kau kate je nak dtg , tapi ta muncul2 ! pentipuu bbenauu kamuu neyh own hoii ..
dah3x cite panjang pasal si kurap neyh pong ta guna jugak .. ahhaa .
yg penting ! kami ta bercinta .
itu hanyalah lakonan semata masa :) 
syg sye hnye untuk " MF "



No comments:

Post a Comment