Monday, 2 May 2011

Selamat tgh hari dunie !!

Selamat tgh hari kepada semua followers spender ! :) 
hummm , bangun pagi jee si MONA sudah ketiadaan di kamar kami yg indah ini :(
maklumlah harini hari pertame die bekerja , harap die dapat lakukan sumenye dan mnyenangkan hati BOSS die ...
beliau bekerja di GOOGLE bukit bintang :) 
moga die betah keje di sana . :) 

Ahhhh ! sudah kite ke topikan yg lain, n harini, bgon2 jee, aku hany harapkan mood aku semula .
aku tak mngharapkan ape2 selain mood aku. aku memerlukan mood untuk ketawaan bsama 
rakan2 aku yg lain , bukan untuk kesedihan di hadpan mereka .
lagipon ! sedeh2 aku nyh , ibarat "pegi meninggal laa" bagi dorg ! so, ta perlu kot aku na sdeh :)
aku just harap harinie aku dapat snyum dgn lbh lagii :) 
i just need all of them to make me smile more n more :) 
for all those yg suke bikinan aku sedeh, watch out!! 
ta mudah lahh tok kalian jatuhan aku ! :) :) 
ELMO !!! the one who always make me laugh everyday .
n the elmo was MONA NASUHA ! 
love herr babe :)




No comments:

Post a Comment