Friday, 6 May 2011

terharu gilaa !! :)

Adik2 syg ! thanx 4 the pashmina , thanx a lot ..
akk ta aspek pon korg akn bagi akk pashmina neyh ... 
ape yg korg bagi kat kak mona sumee sumpah akk tak terasa lahh syg ! pecaya lahh .
kak mona tuh GF akk kot , tade mknenye akk nak tacing or ape2 ,
akk syg kot kat korg ! 
adek2 pcaya lahh , akk tak terasa skit pong ...
akk sajee jee kot ckap camtuh , jgn ingt akk neyh sukee sngt tacing or watever ..
akk oke sngt kot :) :) akk sentiase happy klu kak mona happy .
die nyawa akk , kalau die sedeh akk pon sedeyh ohh ... 
akk dah mmg syg gila kat die , ape pon akk wat untuk die . 
asalkan die happy , so korg jgn lah ingt akk akn tacing kalau korg bg die ape2 kee , or watsoever .
akk ta pnah nak mntak ape2 kat korang adk , akk cuma mntak , 
syg akk , jgn benci akk k .
itu jee , sbb akk mmg tade adek pompuan , so bila korg masuk je umah neyh . mmg akk happy .
dgn becok korg kat umah neyh , bcakap 24/7 , seronok kot , kalau tak uh , 
umah neyh sunyi jee macam umah kosong ! :) 
adek2 akk jage diri slalu kat KL neyh k , life sini sngt sucks ! :) hehe
sbar dgn ape pon keadaan kat sini tau :) 
ILOVEYOU adek2 :)
 

No comments:

Post a Comment