Thursday 5 May 2011

menggigil :(

Menggigil tubuh ini , melihat kau bersama nyaa..
tergamam aku tak terkata ..
meraung di jiwa .... :(
Puas ku pertahankan rasa sedih ini , sejak lalu .
tapi sayang sikit pon tidak dapat aku pertahankan lagii ... 
Sia sia saja pengorbanan dan kesetiaan ku ini ..
yang ku dapat bukan lahh permata , tapi hanyalah duri paling berbisa ..
ku pasrah dan berdoa , semoga tabah jiwaku , tapiii !! 
bagaiman nak aku lawan jiwa yg seksa ???
ke mana arah hendak aku tuju ?? bila hatiku sentiasa renduu padamu ??
hendak ku cari , tapi tak guna ! kau bahagia dgn si dia .
di kamar yang sepi , aku termenung , terbayang2 segala gurauan kita , kata2 manis kite berdua ,
tp aku tak sangka yg kau masih tergamak pergi saat aku masih perlukan mu :(
aku hanya menimpikan hidup bersama kau ... 
aku hanya mengimpikan gurauan aku hanya bersama kau .. 
aku hanya mengimpikan hari2 aku , pagi aku , malam aku , semuanya kau .
aku hanya mengimpikan gelak tawa aku , semuanya bermula dari kau .
aku mngharapkan kite bersama satu hari nanti syg :( 
ILOVEYOU MF :) 
have a great day everyday :) 
always remember that i love you :)


No comments:

Post a Comment