Monday 2 May 2011

lelaki ????? perlu keee ???

Ini ??? hummmmm, aku ta tauu mcm mane aku bolehh knal ngn die !
semata2 kerana gig, kerana FB, dan kerana Darchlea ! 
Muhamad Firdaus ? aku mmg syg die , tapi die milikan org lain :) milikan si Zaa Imz ..
Aku ta mampu na berkata ape2 , hanya berserah pade yg diatas ..
Katenye tidak menyukai "Z" tapii , bila dilihat semula, disebaliknye mungkin ! :) ahahaha 
Aku tau die susah na lpaskan "Z" , yelah , org baik kann .
ta mcm aku , ta sejahat aku, ta sebecok aku, ta sekimak aku, ta sebabi aku .
"Z" sempurna ! tapi akuu mmg tidak sama sekali uhh . aku mmg ta layak untuk die lngsung ! 
syg aku tok die tak terkata, tapiii, die ta pnah tau uhh..
Renduu aku kat die ? air mata aku untuk die , die ta pnah tau sumee tuh .. life die hnye bersama kerja nyee, busy nyee, gig nye, rakan2 nye, dan GF tercinta nye .. 
Aku hnye mndoakan yg terbaik untuk die, he deserve this :) 
no matter what , I Still LOVE HIM ! <3

No comments:

Post a Comment