Tuesday 3 May 2011

buat siapakah ??

tak perlu menuding jari ke orang, tak perlu menyalahkan orang sedangkan mata sendiri sudah dikaburi oleh kesilapan yang tak pernah diakui, disebabkan keegoan yang tnggi, hanya menunjuk akan kesilapan orang lain dgn berusaha membela diri sendiri seumpama apa yang dilakukan selama ini adalah benar belaka .

Buat siapakah status ini ?? buat aku kahh ?? atau aku sekadar terasa??
mungkin kah sgala yg terjadi salah aku ??
mungkinkah aku yg bodoh ?? aku kah yg ego akan semua ney ??
hummm ! ape lahh yg bakal terjadi antara kami ..
permudahkan lah aku untuk hadapi semua ini ..
aku benar2 tidak mahu kehilangan die , aku benar2 menginginkan dia untuk mnjadi teman istimewa di dalam hidup aku . aku benar2 ingin bersama die .
kenapa harus ade yg menghalang hubungan kami .
kenapa harus ade yg ketiga , bukan kami berdua jee ..
kenapaa ?? kenapaa ?? kenapaa?? 
:'( :'(
aku sungguh penat menangis stiap hari .. 
ntah bila aku akn dapat senyuman aku kmbali . snyuman 
yg benar2 iklas dari hati aku , bukan nye senyuman hipokrasi ..
kembalikan semua ituu .

No comments:

Post a Comment