Tuesday 3 May 2011

Mesej barusan :)

 "tettt tettt tettt tettt" bunyi yg menyapa di hp aku ..
aku pon dengan pantasnya mencapai handphone ku !! 
mesej yg muncul " :( " aku pon macam " haaaaaa" kenapa dgn die neyh ..
lalu die membalas , " i sdeh bace blog u " ..
sentap mak sekejap nokk .. haaaa ?? die bace blog akuu ??
WTF *welcome to facebook hahahahha :p 
kenapa die bace ?? dah lahh itu luahan hati aku ke die ..
maluu aku weeh ! maluu ! mane aku nak cmpak mukee aku neyh . petak sekejap !! 
haihhh , macam pening jee aku dgn semuaa neyh lahhh . 
kenapa semua neyh harus jadii ahh ?? kenapa !! I were not mean to be to be together , knapa kau pertemukan aku dgn die YA ALLAH ! dan tgk skarang , aku dah mula sygkan die !! tapii , hati die bukan untuk aku ! 
bukannnnn !! aku ta snggup nak hadap semua neyh , dis is such a bullshit !! 

" MF " kalau kau ta sukee dahh kat akuu !! kau cakap lahh wehh ,
jgn sering bikin aku tertunggu ! aku hari2 tggu kau kot , tggu text kau , kol dari kau , pemberitahuan kau bila kau dah kat umah , kabar kau .. sumenye lahh ! tapii penah kee adee ???
tak ade lahh ! inikee yg kau kate kau sygkan aku ?? ini ke yg kau kate kau nak aku jdi GF kau satu hari naty kalau kau dah tak dgn " Z " lagii .. ini kee bukti nyee yg kau sygkan aku ???
pehh bapak rare ahh wehh bukti diee ! 
aku ta tau ape aku na gmbarkan lagi perasaan aku kat kau . 
ssah bg aku nak terima sume neyh kott ! tapi aku wat lekk jee , mcm tade pe yg belaku , 
aku senyum sahaja sbb aku tanak org tau masalah aku .. 
ikotkan hati neyh , aku dah je terima lamaran org tuk jadi BF aku .. tapi dikenangkan balik ape yg kau ckp kat aku . aku tolak semuanya . semuanya hnya sbb kau !! sbb kau kot !! 
tapi ape yg aku dapat ? dapat kauu ? mmg takk lahh ! angan2 jee sume ne !! kau katekan dekat aku (( i cple ngn die tapi i sbnarnye ta sukee die , i cple sbb prangai die, caring kat i , i dmam pon die dtg tgk dari seremban, i terperangkap disitu ))
kan senang kau katakan jee yg kau mmg dah mula sygkan die . jujur lahh ngn aku !! 
ta perlu perlakukan aku sperti org bodoh !! 
FEDUP uhh aku ! 



No comments:

Post a Comment